vrijdag 30 november 2012

Sylvia Hoffer - Cup-of-Tea


Naast de kunstzinnige creaties en creatieve cadeau-artikelen kun je In de Schuur van Jeanette Commandeur aan de Jan Glijnisweg 52 ook terecht voor een heerlijke mini-high tea of warme kop soep. Dit wordt verzorgd door Sylvia Hoffer met haar bedrijf Cup-of-Tea. Zij stelt zich graag hier voor:

Ik zal mij even voorstellen:
Ik ben Sylvia Hoffer en zal de komende Winterfair in het winkeltje In de Schuur van Jeanette Commandeur, mijn bedrijf presenteren.

Ik heb een bedrijf voor een high-tea op locatie: Cup-of-Tea is de naam!
Ik organiseer high-tea’s bij mensen thuis. Van het tafeldekken tot afruimen, alles wordt verzorgd. Geen gedoe met boodschappen, hapjes klaarmaken en afwas, maar alles kant-en-klaar verzorgd. Een ideale mogelijkheid voor mensen die de sfeer en het comfort van hun eigen huis willen combineren met het gemak en heerlijkheden van een luxe, compleet verzorgde high-tea.
Alle hapjes zijn van goede kwaliteit met een luxe uitstraling. De tafel wordt gedekt met mooi tafellinnen en luxe serviesgoed.

Tijdens de winterfair zal ik diverse winterse theeën en bijpassende lekkernijen serveren. Uiteraard kunt u plaats nemen aan de feestelijk gedekte high-teatafel.

Naast de high-tea op locatie verzorg ik ook gevulde picknickmanden voor tijdens een fietstocht of wandeltocht in Heerhugowaard e.o.

Kijk voor meer informatie op:
www.cup-of-tea.nl
www.degevuldepicknickmand.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten