donderdag 6 november 2014

Carla van Bellen - Schitterend Glas

Deelnemer aan de KruizerFair 2014, Carla van Bellen, stelt zich voor:

Mijn naam is Carla van Bellen en ik maak glas in lood panelen onder de naam Schitterend Glas.
Een aantal jaren geleden volgde ik een workshop “glas in lood” en werd meteen gegrepen door de vele soorten glas en de mogelijkheden ervan.
De prachtige kleuren van het glas, de schitterende werking in het licht en de combinatie met de loodlijnen vind ik bijzonder.
Ik ben steeds meer gaan maken en heb daardoor ook veel vaardigheid gekregen in het maken van panelen.
Inmiddels heb ik ook panelen in opdracht gemaakt, tot grote tevredenheid van de klanten.
Er zijn talloze mogelijkheden; raamhangers, voorzetramen, panelen in deuren/erkers etc...
Ik kijk er naar uit u te ontmoeten op de Kruizer Winter Fair, om meer over mijn hobby en werk te vertellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten